Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Konferencja Mistrzowski Marketing
2009-12-21 15:37:26

odbędzie się 14 stycznia w godzinach 9-17, w Katowicach, w Centrum Konferencyjnym na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Jordana 18.

Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

Szkolenia/Kursy Manager Restauracji
2010-02-01 11:21:30

Jednak te czasy mamy już za sobą że wystarczył „papier”. Obecnie każdy pracodawca sprawdzi czego się nauczyliśmy podczas kursu w którym uczestniczyliśmy. „ Papier” da nam jedynie pierwszeństwo w kolejce po pracę przed tymi którzy go nie posiadają. Powinniśmy więc mieć świadomość że legitymowanie s

Dorota Dańczak-Król TRENEREM MIESIĄCA STYCZNIA 2010
2010-02-01 12:37:13

Tytuł jaki otrzymała Pani Dorota Dańczak-Król został przyznany na podstawie opinii uczestników szkoleń, które prowadziła Pani Dorota w miesiącu styczniu.

Artykuł Dorota Dańczak-Król TRENEREM MIESIĄCA STYCZNIA 2010
TRENER MIESIĄCA - UDANY DEBIUT
2010-03-01 11:23:24

Po raz trzeci B&O Navigator, przyznaje tytuł Trenera Miesiąca. Trenerom, którzy są najbardziej efektywni w ocenie uczetników szkoleń, bedziemy cyklicznie przyznawać wyróżnienie. W lutym została nim Joanna Szeluga

Artykuł TRENER MIESIĄCA - UDANY DEBIUT

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy językowe, szkoleniowe - baza kursów i szkoleń, kursy i szkolenia dokształcające, kursy przygotowawcze na egzamin.

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.